Smackdown vs Raw 2012 İndir

Doğru söylemek gerekirse pek fazla örnek teşkil etmiyor.Ama yinede çok seviyoruz onu. Smackdown artık dövüşü başka bir boyuta taşımış durumda. Dövüşü sanki bir sanatmış gibi kullanıyorlar. Amerikan Güreşide denen Smackdown sanki Amerikanın resmi Spor dalı gibi görünüyor.

Smackdown’ın Oyunlarıda hız kesmeden çıkmaya devam ediyor. Özellikle PS pyunlarının satış rakamları üst sıralarda olduğu gözümüze çarpıyor. Smackdown firmasının açıklamasına göre 2012 yılında “Smackdown vs Raw 2012” adında bir oyunlar gelmeyi planlıyorlar. Oyun ıktığı anda sitemizde bulabilirsiniz.
Smackdown vs Raw 2012 İndir gezginler, Smackdown vs Raw 2012 İndir torrent, Smackdown vs Raw 2012 İndir full, Smackdown vs Raw 2012 İndir 2012 Tek Link İndir, Smackdown vs Raw 2012 İndir Rapidshare, Smackdown vs Raw 2012 İndir bedava, Smackdown vs Raw 2012 İndir no dvd crack
Yorum Yaz

  1. salih dedi ki:

    ççokkkk haarıka

  2. SixOneNine dedi ki:

    kurulumu solermisisn arkadas

  3. mustafa dedi ki:

    oyun nasıl arkadaşlar

  4. yasin dedi ki:

    smackdown çok çok manyak güzel

  5. Ayberk dedi ki:

    arkadaş çalışıo mu indiriom da

  6. justin bieber dedi ki:

    smackdown ws raw süperrrrrrrrrrr

  7. Admin dedi ki:

    Arkadaşlar oyun çalışıyor fakat PC’niniz Ekran kartı 1Gb’nin üstünde olması ve PC’nizin Ramı en az 2Gb olması lazım.Aksi takdirde oyun çalışmayabilir.Ram yetiyor fakat ekran kartı yetmiyorsa çalışır fakat oyun grafiğinizi 800×600 yaparsanız çalışır.—-Link= http://ul.to/xa3kpj1y/WWE%2012.rar

  8. beko dedi ki:

    abi bu oyun full mü?

  9. Asiprens (Admine özel) dedi ki:

    & Admine özel &
    kardeş ben bu oyunu indirdim ama kuramıyorum bir türlü install yada onun qibi birşey yok ayarları yapılan bi dosya klasör qibi birşey var sadece ve nasıl yapıldığını da bilmiyorum yardımcı olur musunuz _?

  10. rnrs dedi ki:

    abi ben resmin altına basıyorum
    olmuyor
    niye
    söylermisiniz

  11. Görkem dedi ki:

    arkadaşlar oyunu yeni indriyorum ve deneyimli bir bilgisayar kullanıcısıyım ;) size anlatıyım… Sanırım klasör gibi bir şeyse yada winrar ise sağ tıklaıp buraya çıkar deyin eğer şifre isterse wwww.fulldosya.biz yazın ve enter basın sanırım bukadar…

  12. BURAK ERDEN dedi ki:

    smacdown oynunda sahmız varmı

  13. semih ender dedi ki:

    arkadaşlar oyunda bir sıkıntı yok ve çok güzelllllllllllllllllllll.

  14. elmande dedi ki:

    oyun nasıl çalışıyor

  15. mehmet akif dedi ki:

    bu oyun nası indirilio

    _?

  16. güney dedi ki:

    nasıl paralımı

  17. sad dedi ki:

    admin aga oyun nası ben ındırıyomda

  18. Gerekyok dedi ki:

    ya bu nasıl indiriliyor diye soranlar size diyorum bak indirmeyi bilmiyosanız siz bu oyunu hiç kuramassınız anasını satıyım hiç indirmeyin siz tamam mı oynamayın bune nasıl indiriliyor diye sormuş ondan sonra kuramıyom çalışmıyor deyip siteyin ismini lekeliyecekler :D biraz ağır ama napıyım :D

  19. Gerekyok dedi ki:

    neyse acıdım nasıl indircem diye soranlara linkini de verelim http://turbobit.net/yn8q9t9txh83/WWE-12.rar.html

  20. Tuğcan dedi ki:

    Yazık buradaki herkese acıdım ultimate bu oyun bir de çok güzel beğendim diyorsunuz :) emulatör ile ps2 oyununu açın olsun bitsin bende var şu anda pcsx2 programı ile smackdown ın ps2 sürümünü bilgisayarımda oynuyorum herkese tavsiye ederim

  21. Anonim dedi ki:

    ben indirdim süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  22. enes dedi ki:

    böyle bir oyun hayatımda görmedim

  23. Anonim dedi ki:

    çok güzel oyundur inslah bide indirilirse

  24. cann dedi ki:

    nerden iniyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  25. BrunoMars dedi ki:

    ben indirdim çok süperrr bir oyun

  26. kral dedi ki:

    oyunu nasıl indirilir?

  27. kral dedi ki:

    salip oyunu nasıl indirdiniz

  28. buyaka dedi ki:

    birisi bana oyun indirmeyi öğtersin lütfen

  29. babaleyti dedi ki:

    mallar indirme linklerin atındaki şeye tıkla çarpıya basın inerrr sonra

  30. bonus dedi ki:

    Ben yarın SMACKDOWN VS RAW oyununu alıcam kalitesi güzel mi? iyimi kötümü ortamı nasıl

  31. egemen dedi ki:

    beyler oyun süper grafikleri falan facede sayfam var onda maçları kim kazanacagını tahmin ettiricem bilenlere ödül.

  32. BARIŞ dedi ki:

    RAM 1GB EKRAN KARI 256 MB ÇALIŞIRMI OYUN

  33. nusret dedi ki:

    arkadaş rey 619 falan çekiyomu

  34. cvghj dedi ki:

    sınırsız internete bedavamı

  35. mustafa dedi ki:

    çok güzel gardaşlar

  36. Anonim dedi ki:

    Crackı varmı ?

  37. Recep dedi ki:

    arkadaşlar bu oyun kaç GB birde impack mı

  38. john cena dedi ki:

    arkadaşlar smackdown ve raw fox yada beyaz tv de başlıyacak bütün haberler bende

  39. harun dedi ki:

    sus lan en iyisi reymisteryo

  40. harun yaşin (UNDERTAKER) dedi ki:

    abi nasıl indiriliyor biri sölesin yaa
    ALLAH AŞKINA söleyin

  41. kaan dedi ki:

    virüs falan yok demi

  42. Batuhan dedi ki:

    Arkadaşlar ben yükledim masaüstünede çıkardım bütün klasörleri ama oyuna girince olmuyo

  43. ßekri ßiLgiç dedi ki:

    Arkadaşlar Cok KoLay Indırdım Sımdık Oynuom..Hemn İndire Basıyosun alta WWE-12.exe Cıkıyor Ona bAsıyosunu YukLenıo Basit Yani

  44. burak parlatır dedi ki:

    oyun kaç saatte yükleniyor

  45. MasalRuzqaR dedi ki:

    arkadaşlar oyun 8 saatte yükleniyor çok iyi oyun tavsiye ederim

  46. Ibrahim dedi ki:

    Nasıl bişey bu

  47. tarık dedi ki:

    nerden indiriliyo