Counter Strike 1.6 v4 Full İndir (Online + Türkçe Botlu)

Counter-Strike 1.6 v4

Counter Strike 1.6 oyununun v4 versiyonu. Bu versiyon ile oyunu Online oynamak sorunsuzdur. Sxe ile tam uyumludur ve Oyun içeriği Türkçedir. İçerisinde İnternet’den oynayabileceğiniz Server Listesi bulunmaktadır. Sxesiz serverlerde Listenin içerisinde mevcuttur. Ayrıca Counter Strike 1.6 Botlarla’da oynayabilirsiniz. Bot paketi içerisinde mevcuttur.

Counter Strike 1.6 İndir 
Counter Strike 1.6 v4 Görüntüler
Counter-Strike 1.6 v4Counter-Strike 1.6 v4Counter-Strike 1.6 v4
Counter Strike 1.6 v4 Full İndir (Online + Türkçe Botlu) gezginler, Counter Strike 1.6 v4 Full İndir (Online + Türkçe Botlu) torrent, Counter Strike 1.6 v4 Full İndir (Online + Türkçe Botlu) full, Counter Strike 1.6 v4 Full İndir (Online + Türkçe Botlu) 2012 Tek Link İndir, Counter Strike 1.6 v4 Full İndir (Online + Türkçe Botlu) Rapidshare, Counter Strike 1.6 v4 Full İndir (Online + Türkçe Botlu) bedava, Counter Strike 1.6 v4 Full İndir (Online + Türkçe Botlu) no dvd crack
Yorum Yaz

  1. KaaN-DndrL~$ dedi ki:

    mütişşş ya çoqq saqoL (admin)))))
    çooooookkkkk saaqqqpooolllll

  2. gizemli sahıs dedi ki:

    link nerde ki

  3. mustafa dedi ki:

    admin linkler bozuk lutfen guncelle acilen lazım…..:[

  4. osman dedi ki:

    ya arkadaşlar kantır nerden yüklenio

  5. çağrı dedi ki:

    GÜZEL YHA EMEĞİNE SAĞLIK

  6. umut dedi ki:

    arkadaslar lınk bozuk degıl kı

  7. yasin dedi ki:

    linke tıkladığımda eski yüklediğim bir şey gelior

  8. musafa dedi ki:

    BANA 1.6 SERVIRALARI VEREBİLCEK VARMI

  9. ibrahim dedi ki:

    oyun windows 7 mi ?

  10. Admın dedi ki:

    Arkadaslar bu lınke tıklayarak indirebilirsiniz: http://www.mixturecloud.com/download=46LakQ

  11. ümit dedi ki:

    admin ya bunu bana msn den atabilnmi ben kuramadım lütfen

  12. görkem dedi ki:

    arkadaşlar iniyo şuan yüklenirmi sence admin windows 7 benim

  13. hazar dedi ki:

    çoqqqqqq ama çoqqqqqqq teşekkürler ilk defa internetten bir oyun indirdim!!

  14. LAzurİ dedi ki:

    koskoca dowland yazıyo kormusunuz

  15. GUVEN dedi ki:

    windows 7 icın uyumlu demı ? laptopa ındırıyorum suan sorun yasamam demı ?

  16. doğukan dedi ki:

    yahu ben biliyom ama bklemek için nğapsam bilmiyom

  17. hahahahayt dedi ki:

    la olmuyo dowloand da bekletio beni

  18. kamil dedi ki:

    ben yükledim hepsini setup ladım fakat açıyorum bot_add_ct veya t yazıyorum ama bot gelmiyo bot paketini yükledigim halde neden botla gelmiyor ben sırf botlarla oynamak için yükledim lütfen yrdmcı olun :S ??

  19. Murat dedi ki:

    31.210.45.22 Paranoya- # Clan Pro Herkesi Bekleriz…

  20. DreJ dedi ki:

    Admin Oyun Bot almıyor Ve rar Sifresi varmı

  21. DreJ dedi ki:

    indireLim BakaLım Hele OyUN SisTeme UYgUNmU :)Admin Bot almaz sa Site Bot atarım Bilesin :))))

  22. emrclk dedi ki:

    Oyunyöneticisi Serverleri Çıkıyor mu ? ? ?

  23. ULTİMATECS dedi ki:

    ADMİN ALLAH RAZI OLSUN ÇOK AMA ÇOK İŞİME YARADI :D

  24. c.c.akroniqali dedi ki:

    nasıl indircem link nerde yazıyo

  25. ahmet dedi ki:

    beyler link atında indirelim

  26. can dedi ki:

    arkadaşlar indirmeme yardım edebilirmisiniz

  27. emi dedi ki:

    valla link çalışıo admine suç atmayın şuan indiriyorum indirememek zizin sorununuz eger bilmiosanız ogreninde gelin

  28. Camış dedi ki:

    Admin bu premium üyelikte para istiyor mu ?
    Ve Windows 7 64bit e uyumlu mu ?

  29. ÖzqüR dedi ki:

    Süper ellerine saqlık teşekkür ederim paylaşımın için.

  30. Cs procusu dedi ki:

    işalla bunun da ayarları bzk deıldır :D

  31. SANANE" dedi ki:

    SAOL OYUNA GİREMEDİM

  32. CS 1.6 dedi ki:

    valla çok saol ellerine sağlık güzelmiş

  33. ZAZA dedi ki:

    OLUM İNDİRDİKLERİNİZ ÇALIŞIYOMU BEYLER

  34. cs uzmanı dedi ki:

    arkadaslar 8 gunluk swmıze beklerı 95.173.174.175 herkezı eglencelı bır yasam ıstıyosanız buyrun sw’mizi ziharet edın ???? !!!!

  35. Pro Cs dedi ki:

    La Olm Kocaman Linki Görmüyorsanız Yuh !!

  36. Kyle Cs dedi ki:

    abixim 1 15dk dio kaık

  37. Anonim dedi ki:

    çok iyi yaaa emege saygı

  38. onat dedi ki:

    bugün benim doğum günüm ve indirmeyi başardım linki bulamayanlar için işte link çok sağol http://turbobit.net/gikg7qt4gjsi/Counter.Strike.1.6.Patch.Bot.Turkce.rar.html

  39. harry poter dedi ki:

    indirdikten sonra nasıl açacaz

  40. ray -ban dedi ki:

    admin bot geliyor değilmi 2 ken indirdim 2kindede bot gelmedi lütfen cvp verirsen sevinirim

  41. serkan dedi ki:

    admin sende beni eklesen çok sevinirim msn den konuşuruz oke
    [email protected]

  42. sipancan272 dedi ki:

    kardeş ben de counter strike xtreme v6 çok mükemmel o daha güzel

  43. sipancan272 dedi ki:

    kardeş bende counter sttrike xtreme v6 var sana atabilirim önce setupu aç sonra nexte tıkla sonra 1 satt bekle bittikten sonra finişe bas sonra modlara gir mesela diyelim örneğin zombi mod da 255 canın var

  44. Lokman dedi ki:

    linkler neden kırık?

  45. sipancan272 dedi ki:

    counter strike xtreme v6 yeni isteyen

  46. LYCANS dedi ki:

    LİNK AT KARDEŞ ZOMBİLİ İSE

  47. hakan dedi ki:

    peki ilk yüklemede soru işareti çıkması doğrumu ??

  48. burak dedi ki:

    10dk bekletiyor link için 10 dk geçince ekran yenilyeniyo tekrar bi 10dk daha geliyo :S

  49. alper dedi ki:

    kardes bunda full maplar yuklu demı ice dust long felan

  50. Anonim dedi ki:

    yha gene mi turbobit yha

  51. aziz dedi ki:

    ben bunu nasıl indirecem arkadas lar yardım ederminiz

  52. ali dedi ki:

    kardesler bunda half lıfe klosorlerı varmı

  53. HASO dedi ki:

    OLEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

  54. admin dedi ki:

    ßéYLéR DüzügüN İnDiRiN AcıLıR…

    Adimin Den ßu kaDaR…

  55. samet dedi ki:

    işte benim oyunum

    harika bir şey

  56. şükrü dedi ki:

    abi ben kantırı indiriyom ama programlara girmiyor lütfen yardım edin

  57. yunus şahin dedi ki:

    ben oynadım güzelmiş ama daha iyisini oynamıştım

  58. emirhan dedi ki:

    oleyyyyyyyyyyyy yükleniyooooo

  59. DehSet dedi ki:

    Çok Saol KingSin ADamSIn AdmiN