3D İnstructor 2.0 Full İndir (Araba Simulasyonu+Türkçe)

Rus sürücü kursunun yaptığı bir oyundur. İnstructor dünyanın en güzel araba simulasyonu olarak gösterikmektedir.

Oyunun Özellikleri : 2010 yılında çıkarılmış olan oyun internete düştü ve full olarak bizlere sunuldu. Oyunun en güzel araba simulasyonu seçilmesi gerçektende büyük bir başarı. İnstructor gerçektende kendisini çok geliştirmiş bir oyun. Oyun Türkçedir. fulldosya.biz. Gerçek bir arabayı yönetiyormuşsunuz gibi hissettirir. Debriyaj gaz ve firenden oluşan pedallarınıda siz yönetiyorsunuz ayrıca ara gaz gibi özelliklerde var tabi. Bununla birlikte araba kalkarken geriye kaçabiliyor, debriyaj boşluğunu ayarlayabiliyorsunuz. En sevdiğim özelliklerden biride direksiyınu Mause’a geçirip gerçek bir arabaymış gibi kullanabiliyoruz.

3D İnstructor 2.0 Full : İndir

Birazda resimlere göz atalım.

http://i.imgur.com/XvNm4.png

http://i.imgur.com/PdnIe.png

http://i.imgur.com/ijhEt.png

http://i.imgur.com/tIhwX.jpg

http://www.filez.st/screenshots/58/7368338558_3D_Instructor.jpg

3D İnstructor 2.0 Full İndir (Araba Simulasyonu+Türkçe) gezginler, 3D İnstructor 2.0 Full İndir (Araba Simulasyonu+Türkçe) torrent, 3D İnstructor 2.0 Full İndir (Araba Simulasyonu+Türkçe) full, 3D İnstructor 2.0 Full İndir (Araba Simulasyonu+Türkçe) 2012 Tek Link İndir, 3D İnstructor 2.0 Full İndir (Araba Simulasyonu+Türkçe) Rapidshare, 3D İnstructor 2.0 Full İndir (Araba Simulasyonu+Türkçe) bedava, 3D İnstructor 2.0 Full İndir (Araba Simulasyonu+Türkçe) no dvd crack
Yorum Yaz

  1. Tolqa dedi ki:

    GüzeL AMa Link Tazelense Hızlı İNdirsek güzeL olur :)

  2. brt dedi ki:

    müthiş bi oyun grçekten hrk

  3. SeSMıCPuNiSHeR dedi ki:

    Tamam ben ılqılenem Sorunun ne :D Bu oyunu bnm enıstemın oqlu kurmada yardımcı oLdu Sole :D buyur :D ben ılqılenem enqın baba

  4. Saimcan dedi ki:

    oyun açılmıyor starter.exe diyip oyundan atıyor win 7 yüklü bilgisayarımda bu sorun nasıol giderilebilir

  5. ibrahim dedi ki:

    admın oyun acılıyomu

  6. Mustafa Murat İnel dedi ki:

    Nasıl İndiriliyor

  7. alrdem dedi ki:

    Yha bu oyunu açmaya çalıştığımda Bunu diyor;
    CEGUIBase.dll bulunamadığından bu uygulama başlatılmadı.

  8. CLaiRea dedi ki:

    admin dediğni yaptım ama gene olmadı gene onu istiyor attım indirip olmadı

  9. CLaiRea dedi ki:

    CEGUlBase.dll bulunmadığından uygulama başlaatılmadı. Bunu söylüyor senin dediğin gibi yaptım system32’e ye attım ama gene böyle hata cıktı lütfen yardım..

    • cihat dedi ki:

      oyunun simgesine sağ tıkla orda yönetici olarak çalıştır var ona tıkla bide öle dene belki çalışır.

  10. Kadir dedi ki:

    yaw birinzde yardım edin şu kuruluma şöyle resimli fln gösterin. indirdik kuramıoz anlayanlardan ilgilenen olursa sevnirm

  11. selim dedi ki:

    direksiyon çok dönüyo çözümü nedir?

  12. Emre dedi ki:

    direksiyon için çözüm yok.

  13. LoneyBoys dedi ki:

    artık yetter ya oyun güzel bişe ye benziyo 30 tan site aradım hep tr yaması indi burda bulduk bu da 1sa7dk10sn war diyor :(((((((:(((((:((((((

  14. Serkan dedi ki:

    Arkadaslarr Gercektn Süperr Oyunn :)

  15. Mert dedi ki:

    İndiriyom İnşallah Güzeldir :)

  16. Recep dedi ki:

    İnş Kardesim Bnde İndiriorumm İnş Güzeldir. :)

  17. Recep dedi ki:

    Napa Bilrim Ful Crackmı İndiriim? Cevap Lütfen..

  18. memo dedi ki:

    bn de idiriyom inşallah açılır

  19. AGRESİF dedi ki:

    Ben indiriyorum oyun güzeldir inş…

  20. oyun canavarı dedi ki:

    inşallah çalışır her yerde arıyorum orjinalini satan bir yer varmı????

  21. ali dedi ki:

    kayıt anahtarı istyor

  22. emre dedi ki:

    crack lazımmı yoksa indirmicem

  23. Mehmet ÇAğr dedi ki:

    İndiriyorum Şu anda inşallah resimlerdeki gibi güzel bir oyundur :D

  24. ersel dedi ki:

    kayıt anahtarı istiyor yardımcı olurmusunuz lütfen

  25. sa dedi ki:

    evet ya oney bi soylesiniz kayit anahtarini

  26. oyuncu dedi ki:

    arkadaslar alternetif anhtarini soyleyebilirmisiniz lutfen

    • Anonim dedi ki:

      onu sen orda verdiği siteden yapcn msn calısıosa olur orda derki ……. siteye bas vrsa tabi sonra herseyi yap msndeki eposataya gir olr inş

  27. Anonim dedi ki:

    lütfen yardım et SeSMıCPuNiSHeR lütfen ürün aktivasyon kodu nedirr..

  28. gggg dedi ki:

    nasıl indirebilirim

  29. hasan dedi ki:

    mallllllllaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr

  30. baver dedi ki:

    beyler bu oyunun seri numarası nedir girşte anahtar istiyo onun için seri numarası lazımm lütfen yardım edin adminn

  31. abdullah dedi ki:

    Ya bu nası çalışıyo? Acil yardım gerekiyo.

  32. Anonim dedi ki:

    oyun acılıyomu

  33. Fallen_V dedi ki:

    İndiriyorum umarım bilgisayarım kaldırırda oynarım teşekkür ederim.

  34. ferdi dedi ki:

    yaaa bana kim yardım edebilir faceden eklesin ya lutfen :S http://www.facebook.com/ferdicoskuncolak74 yalvarıyorum acilllll admiiiiiiiiiin

  35. BY aSaLeT dedi ki:

    Oyunu indiriyom inşallah resimdeki gibi güzel olur. :))))))))))

  36. Oğzhan dedi ki:

    Arkadaşlar imdirdiğim şey 51 dakika diyor ama internet sayfası logosunu almış bişe olmaz dimi

  37. 0003 dedi ki:

    oyun iniyor ve kuruluyor ama oyun açarken bir şifre gibi bişey istiyo bu şifreyi bilen yarsa söylesin bi yardımcı olun

  38. Farketmez dedi ki:

    admin bir kod istio anahtar ? ne yazcam

  39. 02 dedi ki:

    ürün kodu etkinleştirdimde e-postaya ne zaman gelcek anahar kodu

  40. 02 dedi ki:

    seri numarası istiyor etkinleştirmek için söylermisiniz

  41. Berkcan dedi ki:

    Arkadaşlar Direksiyon setimi bağlayamıyorum nasıl bağlanıyor ?

  42. CUMBAHSN dedi ki:

    oyun windows7de çalışıyormu

  43. Berkcan dedi ki:

    Bağladım bağladım :D

  44. EMRE dedi ki:

    ARKADAŞLAR OYUNU NERDEN İNDİRCEZ.. YARDIMCI OLURMUSUNUZ……………….??????????????????????????????????

    • ENES dedi ki:

      İNDİR ddiyo ya onun altındaki linkten 10dk bekle güvenlik kodunu yaz 1dk bekle dosya indir dio indir 1saat sonra iner

  45. can dedi ki:

    arkadaşlar daha güzeli var burda uğraşcağınıza city car simulasyon yazın onu indirin resimli anlatım var

    • Anonim dedi ki:

      allahsız mal aynı oyun sadece adı değişik, allah seni yaratırken next next finish diye mi kurdu amk :S

  46. ENES dedi ki:

    program fileesden girince sistem hatası diyo .dll yok diyo masaüstünden girincede şifre mi kodmu bi şey istiyo 2 gündür 2 rar indirdim buda 3 3de olmuyo yardım acill kafa beyin kalmadı

  47. EFE dedi ki:

    Arkadaslar ben indirdim kurdum ama oyuna tıklıyorum siyah ekran geliyor 2-3sn. sonra kapanıyor ekran kartı mı yetmiyor ki diye düşündüm sizce?

  48. OZAN dedi ki:

    arkadaşlar indiriyorum ben yapabileceğime inanıyorum yaparsam sizede söylerim bana şans dileyin ;) :)

  49. OZAN dedi ki:

    ama 2 saat falan belki daha az

  50. Elmin dedi ki:

    arkaslar ve admin yardim edin ya enter key num arasi istiyo 1-2 gundur bulamiyorum lutfen yardim edin.bu oyunu cok istiyorum

  51. Kurdum dedi ki:

    :D İndiriyorum Hadi Hayırlısı .

  52. indiriyo dedi ki:

    inşallah çalışır

  53. Anonim dedi ki:

    key anahtarı nerde

  54. mahmut dedi ki:

    bu türkçe olmuyor her şeyi yaptım bide key anahtarı nerde

  55. counterstrike dedi ki:

    inşallah çalışır

  56. Anonim dedi ki:

    ya key anahtar ne bilen lütfen yazsın

  57. kral dedi ki:

    inşallah çalışır çalışmazsa şikayetciyim bu siteden :D

  58. Anonim dedi ki:

    indirtiom

  59. batuhan dedi ki:

    çalışmassa şikayet etçem bu siteyi ona göre

  60. Anonim dedi ki:

    nası iniyo

  61. Arda TURANN dedi ki:

    key ne indiricemde onemli bişeyse anlıyamam

  62. berkay dedi ki:

    indirmee çalışıom hayırlısıyla…

  63. Anonim dedi ki:

    teşekkür ederim

  64. yuşa dedi ki:

    arkadaşlar ben 5 dakikada indirdim .Ama key isdiyor yokmu yardım eden

  65. Emre dedi ki:

    Ben Indiriyorum cok Guzel…..
    simdi yukleniyor bilgisayarda

  66. Anonim dedi ki:

    hoşmula oyun

  67. kazım dedi ki:

    nasıl la oyun :)

  68. anomin dedi ki:

    çok uzun sürüyor inşallah bişi yoktur

  69. cengizhan dedi ki:

    beyler key ne söylermisiniz ?

  70. beyler dedi ki:

    beyler bu oyunu indiren varmı

  71. ben dedi ki:

    key eropaking

  72. pes 2013 dedi ki:

    bu oyun indirdikten sonra çalışmıyo

  73. Bensenal dedi ki:

    Nerden indiyoruz arkadaşlar lütfen yardım edin

  74. erkan dedi ki:

    key anahtarı nerde

  75. can dedi ki:

    ya bu oyun benim ekrana sığmıyor yardımcı olabilecek var mı ?

  76. umud dedi ki:

    men oynuyorum skaype arzuman 724

  77. Anonim dedi ki:

    inşallah çalışır yaaa