Point Blank WallHack Hilesi İndir – Son Sürüm Yenilendi !

http://i.imgur.com/G6vvM.jpg

Point Blank Wallhack – Duvarın Arkasındakilerini Görme Hilesi Nasıl Kullanılır ?

İlk olarak bizim vermiş oldugumuz Linkten Hileyi indirniz daha sonra rar dan masaüstüne Cıkartınız

Point Blank Hotkey Loader adlı Uygulamayı calıstırınız

Gerekli ayarları yapınız karsınıza gelen Hile ekranında Point blankı seçiniz.

Arkadaslar Hileyi injeckte ettigimizde en son yukarda vermiş oldugumuz resimlerde sırasıylan Uyguladıgınız

zaman imput password gelecektir Oraya kendi Şifrenizi yazmıyorsunuz sunu yazıyoruz

şifre:MPGH.NET Yada Kücük Harflerlen mpgh.net yazınız ve ok tusunu Tıklıyoruz ve Oyunda

Su ekran karsınıze gelecektir

 İşte böyle duvardanda insanları görebiliyoruz.Fulldosya farkıyla kullanabilirsiniz.İndirme linki aşağıdadır.


http://goo.gl/tUI6k

Point Blank WallHack Hilesi İndir – Son Sürüm Yenilendi ! gezginler, Point Blank WallHack Hilesi İndir – Son Sürüm Yenilendi ! torrent, Point Blank WallHack Hilesi İndir – Son Sürüm Yenilendi ! full, Point Blank WallHack Hilesi İndir – Son Sürüm Yenilendi ! 2012 Tek Link İndir, Point Blank WallHack Hilesi İndir – Son Sürüm Yenilendi ! Rapidshare, Point Blank WallHack Hilesi İndir – Son Sürüm Yenilendi ! bedava, Point Blank WallHack Hilesi İndir – Son Sürüm Yenilendi ! no dvd crack
Yorum Yaz

  1. robert dedi ki:

    admın eline sağlık da bu kadar emek daha hileyi denemedim indiriyorum ya çalışmazsa ? bunun bi garantisini veriyonuzmu :D

    • futkan dedi ki:

      wallhı nerden inidrcen yhaa 5 aydır bakıyom kuran açrpsın bi hle yapadm herkes yapıyo b yapıom indirilmiyo nereye tıklayp indircem abiler yardm edn nolur yhaa bide 3 günlük aug için çokk saolun tşkkr ederizz iyi kullandık

    • biray dedi ki:

      bncede o kadar paraya yazık olabilir ver hicmi hic garati yok

    • İSİMİ NABCAN WH LAZIM dedi ki:

      ADMİN İNDİRDİM BEN HİLEYİ NARİMANWALLHACK DİE Bİ DOSAYA CIKTI DOSYA İÇİNDE NARİMAN WALLHACK VE ALTINDA PROGRAMLAR CIKTI NE YAPMALIYIM ANLATIRMISIN.

  2. bi dost :) dedi ki:

    inş olur aylardır arıorm indiriyorum şimdi anşallah olur olursa yorum atcam ve bu siteyi bütün pb hayranlarına vercem :)

  3. misafir dedi ki:

    win 7 de çalışıyor mu?

    • anıl dedi ki:

      evet bende çalışdı

      • berkay dedi ki:

        ya anıl ben yaptımda point blankı felan seçtim karşıma şu yazi gelior çerçeve içersinde:you must run the loader asadmınıstratör yyazısı çıkıyor sen dede çıktıtysa nasıl yaptıını söyleyebilirmisin

      • wh lazım panpa dedi ki:

        Nası çalıştı bi banada gösterin anıl göseterirmisin

      • Anonim dedi ki:

        ya varya hileyi kaç senedir indirmeye çalışıyom ve daha 11 yaşımdayım daha bin başı 4 kademeyim benimkide win7

  4. Hakan dedi ki:

    İnş :D Çelısır

  5. İNsan dedi ki:

    Süper :D

  6. mert dedi ki:

    Nasıl nerden indiriLiyo ByLer BiLen varsa soylesin

  7. Samet dedi ki:

    Beyler İndiremedim İndiren Olursa Bana Hileyİ Verene Teğmen Çar Veriyorum İlgilenenler Eklesin

    [email protected]

  8. ismai43 dedi ki:

    Süperr Teşekkür :D D:

  9. yigit dedi ki:

    Arkadaslar indirdim ama nası yapılıcağını bilmiyorum anlatırmsınız

  10. burak dedi ki:

    admın knk v4.0.30319 surumu net fromwork d yok dio napcaz

  11. Emir :) dedi ki:

    admin kardesim inject e tıkladım bu işlem kac dakika sürecek ? 5 dakikadır olmadı yani normal süresi ne bunun ? problem mi var normal mi gidiyor ? altta waiting for pointblank.exe. yazıyor… ben bu yazıyı yazarken hala olmadı yani :D

  12. orhan tan dedi ki:

    inşallah olur

  13. kinh dedi ki:

    beyler win 7 de çalışırsxa yülüce

  14. dogu dedi ki:

    ben ılk defa ındırıcem ama wızıp olarak ınıyo ne yapıcam bı yardım edermısn acıl

  15. alperen dedi ki:

    ben yaptım inject edince böyle bissürü pencere çıkıyo ve şu yazıyo

    you must run the loader as adminastitor

    hesabımı zaten adminastitor olarak kullanıyorum bi yardım edin

  16. serkan dedi ki:

    bilader giri yom da bende su son resim deki gibi şifre istemiyor nedense bi ardim edin ya

  17. shooter10 dedi ki:

    Aynen Alperen’de olan olay bende de oluyor bir yardım edin ya …

  18. Sherkeys ' dedi ki:

    iyi iş admin sitenin hakkını veriyorsun helal sana.

  19. Akın dedi ki:

    ADMIN NET FRAMWORK V4.0.30319 HATASI İSTİYOR NASIL YAPICAZ ?

  20. Denizz dedi ki:

    ARKADAŞLAR İNDİRDİKTEN SONRA OYUNA GİRİN F3 TUSUNA BASIN W.H ACILIR

  21. Salihhh dedi ki:

    Su anda ındırıo ınsallah calısır elıne sagılk admın

  22. muhap dedi ki:

    aug 3 ve deaglesı olan ve rutbesı yuksek olan verene wall verırlır duvar arkdası gorme kafa cekme epsı var yetrkı sız rutbelı car getırısın [email protected]öm eklesin

  23. bonservis dedi ki:

    :) sadece guluyorum baska bırsey demıyorum

  24. king dedi ki:

    ya indirme yeri nerde bulamadım 40 saattir

  25. rod dedi ki:

    kardesler ındırdım ınjected succesflly yazdı ama son resımdekı gıbı sıfre penceresı ıstemedı ve calısmadı hıle

  26. anti wh dedi ki:

    beter olun ezikler sizi! sizin gibiler yüzünden oyunun b*ku çıktı. gireyim belki bi m*l nickini falan vermiştir banlatırım dedim iyi oldu bu.

  27. Melih dedi ki:

    bende var ki bu hile
    :))))

  28. NAPCAN :D dedi ki:

    YA YARDIM EDİN BEN YAPAMADIM SKYMONKTA DENİYORUM WİCROSOFTTA RAR ÇIKIYOR ONU NAPCAM YARDIM EDİN LUTFEN 4 AYDIR DENİOM OLMUO LUTFEN YARDIM EDİN ):

  29. Laço dedi ki:

    Çalışıyor mu

  30. Carrr dedi ki:

    Admın Saol 90 GUNLUK p90mcs İçin

  31. önemli!!! dedi ki:

    arkadaşlar gc evolutıon’u nerden indire bilirim hile için gerekli!!

  32. naci dedi ki:

    süper yaaa

  33. burak dedi ki:

    inş çalışır yapıyorum ama hadi bakalım görücez

  34. anıl dedi ki:

    spr bi oyun

  35. 'ReiS' dedi ki:

    Süpperrrrrrr

    • Dadaş dedi ki:

      Kardeş Sen Yapabildin mi?
      Yapdıysan Söyler misin?
      Win 7 de Çalışıyor mu?
      2 Aydır Arıyorum Hileyi Noluur Biri Yardım Etsiin

      *_* XxXLoRDeSXxX *_*

  36. Şeref dedi ki:

    Kernel Detective v1.4.1

    Bu Programı Nasıl Kullanabileceğimizi Anlatrmısınız Cok Acill

  37. oguz dedi ki:

    ewet su anda indiriom inş. olur ne kadardır arıorum win 7 beninki

  38. Anonim dedi ki:

    WH charms sunday deneyin ?

  39. Hackcı dedi ki:

    inşallah çalışır çalışırsa süper olur

  40. Furkan dedi ki:

    Beyler xpde ÇAlışıyormu?

  41. Gokhan dedi ki:

    admin bir is yapmıssın yardım etsene millete

  42. sadas dedi ki:

    Çalışcağını sanmıyorm ama yinede şansımı deniyim.. :)

  43. nevfel dedi ki:

    İNDİRİYORUM İNSALLAH CALISIRRR

  44. alperen dedi ki:

    admin inject nasıl ediliyo nokur söle

  45. wall lazm aga panpa dede dedi ki:

    ıns. calısır

  46. OLum Bak Git :D dedi ki:

    Çalışırmı &100 BeyLer :((

  47. [PB]ProType* dedi ki:

    Beyler wall öğretin nolur:((

    Oundaki Adım:
    ————
    [PB]ProType*

  48. Skrillex dedi ki:

    arkadaşlar indirilmiyor indiren varsa tarif edebilirmi lütfen

  49. necro dedi ki:

    ban yermiyim?

  50. serkan dedi ki:

    facebok ta point balnk güncel hack sayfasında bütün hileler çalışıyor

  51. mustaf dedi ki:

    e nasıl olacak

  52. ünal dedi ki:

    ya arkdaş dosya indirilmiyoki

  53. azraıl gelıyom demez dedi ki:

    hacı hıle 10 numara hıle tskler arkadaslar hılecı olmayalım ben sadece denemek ısın ındırdım ıyımıs adamlar oldurme benı dıye aglıyo

  54. Furkan dedi ki:

    kardeşim verdıgın lınkte o hotkey yokki ?

  55. Furkan dedi ki:

    bide anlamıom her fotoda o pompalı var neden ?

  56. Anonim dedi ki:

    indiriliyor fakat bi deniycem şimdi inşallah olur.

  57. jhhjjşli dedi ki:

    harbi oluyomu

  58. kaan dedi ki:

    ya indiremiorum yaa yardım +

  59. ali dedi ki:

    indermıorum nasıl ınıdrıleck yarıdm edın

  60. Kamil dedi ki:

    Saol

  61. rıza dedi ki:

    bi link atında bizde zevkini alalım

  62. berky dedi ki:

    guncel mi ban yersem?

  63. berky dedi ki:

    GMLER ZATEN FECİ İŞ YAPIYOR

  64. Burak dedi ki:

    Arkadaşlar bırakın milletin hakkını yemeyide adamgibi oyunun zevkini çıkartarak arkadaşlarla eğlenerek oynayın bu oyun stres dağıtıp eğlenmek için strese girmek için değil… Saygılarımla

  65. onur dedi ki:

    ben indirdim bakalım çalışacakmı?

  66. sx dedi ki:

    hacı bu gerçekten çalışıo ama turbo bite yüklemeyin yarım saat indirmeye uğraşıom ya
    ama güzel hileyi çoook oynayanların bize ezmelerinimi tercih edersin bide hileci olmayalım diyosunuzda çoooooook iyi olanların önünde ezilelimmi stres atma değil stres vermemi iyi oynayanlar bizi hergün öldürüo

  67. LATİF dedi ki:

    BEN TUBO BİTDDEN SORUNSUZ İNDİRDİM WE CALISTI TKS EDERİM

  68. TAHA dedi ki:

    bune yha verdiği kodu giriyom 10 dk bkletiyo yine kod veriyoo indirilmiyo admin yardım!!!!!

  69. mustfa dedi ki:

    sitede olup indirebilen suan

  70. Link dedi ki:

    Linki Bilmeyenler http://turbobit.net/f4itj61zlek3/nariman–wallhack.rar.html link bu

    http://turbobit.net/f4itj61zlek3/nariman–wallhack.rar.html

    http://turbobit.net/f4itj61zlek3/nariman–wallhack.rar.html

    İndiriliyor Sorunsuz Calısıyor Saol fulldosya net hep bu siteden indiririm çook gzel bir ste (lütfen paylaş)

  71. anonim dedi ki:

    hile çalışıyor yanlız
    atıyor biraze eski hilede

  72. enes dedi ki:

    kareşim naasıl indircez

  73. nnn dedi ki:

    ban yermiyiz

  74. taha ökçün dedi ki:

    arkadaşlar ben indirdimde nasıl enjekte edeceğiz

  75. Anonim dedi ki:

    ya arkadaşlar benim inmiyo turbatibten

  76. HaCKer dedi ki:

    kardeş her bolumde oluyormu?

  77. safak dedi ki:

    OLum oldu tsk ederım supersınız

  78. Mert dedi ki:

    kardeş anlatımın videolusu yokmu ?

  79. Halim dedi ki:

    Teşekkür ederim ben çaliştirim :D admin çok teşekkür ederim vallaha

  80. can dedi ki:

    bi şeyi bilmionuz be
    saol admin çok yardımcı olmuşsun
    walla teşekkkür ederim

  81. Anonim dedi ki:

    arkadaş ng jilop gibi

  82. mert dedi ki:

    çalıstırabilen online var mı?

  83. IIPS1KOPATI3I dedi ki:

    İNDİRDİM BAKALIM OLCAKMI

  84. Anonim dedi ki:

    BEN İNDİREMEDİM :(

  85. AZERII dedi ki:

    lan kardesler nasil indirecem bu hilesyi soyleyin nolur