Football Manager(Fm) 2012 İndir – Full – Torrent


Sports Interactive ve SEGA Europe Ltd. şirketleri Fm 2012’nin bilgisayar yani pc versiyonunun 21 ekimde raflardaki yerini alacağını duyurdu.Oyunun çıkış tarihinden önce demosu yayınlanacak muhtelemen 14 ekim tarihlerinde ve siz fm hayranlarına güzel bi haberim var fm 2012 demoda kaydettiğiniz save dosyalarını fm 2012 full sürümünde devam edebileceksiniz.Football manager 2012 de daha iyi 3d görüntüler,daha gerçekçi stadlar,daha gerçekçi hava şartları olacak.Bu yıl artık Football Manager 2012’in Türkçe olarak çıkması en büyük dileğimiz bekleyip göreceğiz.Oyun çıktığı gün torrent olarak paylaşacağız oyunun demo sürümü de sayfamızda olur takipte kalın.


Minimum gereksinimleri:
OS: Windows XP / Vista / 7
İşlemci: Intel Pentium 4,Intel Core,AMD
RAM: 512 Mb (Xp) 1 GB (7 , Vista)
Ekran kartı: 128 Mb
HDD: 2 GB


http://turbobit.net/xx320ovp7upw/oyun1.rar.html

Rar Şifresi: fullindirteklink

Sadece Crack
http://turbobit.net/iq47muxscuye.html
Crack içindedir ve skidrow’a aittir.

Football Manager(Fm) 2012 İndir – Full – Torrent gezginler, Football Manager(Fm) 2012 İndir – Full – Torrent torrent, Football Manager(Fm) 2012 İndir – Full – Torrent full, Football Manager(Fm) 2012 İndir – Full – Torrent 2012 Tek Link İndir, Football Manager(Fm) 2012 İndir – Full – Torrent Rapidshare, Football Manager(Fm) 2012 İndir – Full – Torrent bedava, Football Manager(Fm) 2012 İndir – Full – Torrent no dvd crack
Yorum Yaz

  1. taner dedi ki:

    bu gün çıkarmı torrenti

  2. taner dedi ki:

    ne zaman peki bu gün olurmu dostum bellimi yani ne zaman çıkacağı?

  3. taner dedi ki:

    bekliyorum umarım 1 saat içinde çıkar çünkü şu an işyerindeyim indirip flasha atacam evde net çok yavaş :(

  4. taner dedi ki:

    başka link yokmu yav bundan indiremiyorm hotfile yokmu arkadaşım

  5. taner dedi ki:

    SLOW DOWLOAND DİYORUM HİÇ BİŞEY ÇKMIYOR

  6. taner dedi ki:

    pes 2012 yide bu siteden indirdim çok güzel bi site ama yapmayın şunu :)

  7. taner dedi ki:

    OYUNU İNDİRDİM HATA VERİYOR ARKADAŞLAR TIKLIYORUM OYUNA REKLAM LOGOLARI FLAN ÇIKIYOR TAM OYUNA GİRECEKKEN HİÇ Bİ HATA VERMEDEN ATIYOR OYUNDAN LÜTFEN YARDIM EDİN :(

  8. taner dedi ki:

    yokmu yardım edecek biri lütffen

  9. Eren dedi ki:

    Admin crack ne zaman ckıcak :( cok

  10. Eren dedi ki:

    Admin bi ses ver crack ne zaman cıkar

  11. hasan dedi ki:

    rar şifresini bulamadım sayfanızda arkadaşlar site isminide girdim olmadı söylermisiniz rica etsem?

  12. Eren dedi ki:

    part1 de hata veriyo
    ” C:\Users\1\Downloads\fmanager12.part1.rar: football manager 2012\data\languages\portuguese.ltc dosyasında CRC hatası. Dosya bozuk
    ! C:\Users\1\Downloads\fmanager12.part1.rar: Tanımlanamayan arşiv sonu”
    diyor

  13. Orga dedi ki:

    crack yok mu şimdi çalışıyo mu çalışmıyo mu

  14. fm mania dedi ki:

    ne oyunmuş yahu bi crack çıkmadı şuna offfffffff

  15. Eren dedi ki:

    Admin hala bekliyoruz ne zaman cıkacak ve nerden temin edicez bu crack i

  16. osman dedi ki:

    ya arkadas crack yoksa neden koyuyorsun buraya oyunu

  17. TOLGA dedi ki:

    partların hepsini indirdim olmadı steam açılıyor sadece

  18. fm mania dedi ki:

    admin doğru diyor warez sitesinden bende takip ediyorum crack bir türlü yayınlanmıyor bilerekte yapıyo olabilirler…

  19. semih dedi ki:

    crack yok mu daha :/ ne oyunmuş be bi crack çıkmadı.

  20. corleone dedi ki:

    yav ne crack’miş arkadaş diğer oyunlarda böyle çıkıcaksa sıçtık valla :D

  21. ramazan dedi ki:

    Partları indirdim ama rar şifresi istiyor. Şifreyi bilen varsa yazabilir mi?

  22. yavuz dedi ki:

    dünde yazdım buraya ama mesajım onaylanmamış bile benden sonrakilerin mesajları burada.

    yine yazıyorum oyunun setup dosyası yok nasıl yüklenecek bu

  23. ataa dedi ki:

    beyler crack dosyası hala yokmu ya

  24. mehmet dedi ki:

    admin indirdim oyunu ama açılmıyor oyun kurulumunu bi anatsana sana zahmet

  25. Burak dedi ki:

    Admin işin zor valla, kimse yazıları okumuyor direk yorum yapıyorlar.

  26. kaan dedi ki:

    bu full sürüm mü beyler full ise crack daha çıkmadı demi

  27. semih dedi ki:

    admin seni yine rahatsız ediyorum kusura bakma :) ben bir siteden crack dosyası buldum ama fake mi değil mi bilmiyorum… fileice.com diye bir siteye upload etmişler ama orayı açınca bir anket doldurmamı istiyor ama ortada anket yok. adamlardan rica ettim başka siteye upload eder misiniz diye bakalım ederlerse ve fake değilse burda paylaşmama izin verir misin? gerçi o zamana kadar crack çıkabilir ama, olsun. :)

  28. Ahmet dedi ki:

    Admin. Şimdi oyunu Kurduk bazıları steam açılıyor diyor. Biliyorum Crack bekliyoruz da ben tıkladığım zaman oyuna girecek gibi olup atıyor.. şimdi hangisi normal steam diye bişey mi açılması yoksa oyundan atması mı??

  29. selçuk dedi ki:

    admin crack çıkmayacak heralde sence hiç çıkmama ihtimali varmı umudu keselimmi

  30. Eyüp dedi ki:

    Admin crack çıkmış ?

  31. luffy dedi ki:

    var mı crack çıktı mı neden paylaşılmıyor admin

  32. fenerbahce dedi ki:

    crack %70 oranında tamamlanmış inş en kısa sürede çıkacak bir iki gün içinde

  33. semih dedi ki:

    bence crack cuma günü çıkacak

  34. fenerbahce dedi ki:

    selçuk adabınla konuş

  35. ALİ dedi ki:

    CRACK NE ZAMAN CIKACAK …

  36. bekir dedi ki:

    bugün karşımdan gelirken bi an göz göze geldik sonra hemen kafasını çevirdi,ama çok belliydi utandı göz göze geldik diye,yüzü o kadar belli ediyorduki çok mutlu oldum en azından benden utanadabiliyor…

  37. fenerbahce dedi ki:

    bekir mutluluğunu yanlış konuda paylaşmışsın dostum :)

  38. cain dedi ki:

    admin daha cıkmadımı crack yahu?
    torrentz de football manager 2012 dıye aratıp all dedıgımde skidrow crack diye bikac dosya war ama ben beceremedım bi baksanız?

  39. Orga dedi ki:

    ya biraz alakasız olcak ama fifa manager indirdim crack yaptım lige seçiminden sonra atıyo nasıl düzelir bilgisi olan var mı fifa manageri paylaşan arkadaşa yazdım cevap vermedi

  40. fenerbahce dedi ki:

    millet ümidi kesmiş crackten

  41. forzabjk dedi ki:

    cumaya kadar cıkmazsa gidip alıcam yapcak bşy yok :s

  42. bekir dedi ki:

    ben kızla buluştum yemek yedim,sinemaya gittim geldim kız bi daha aramadı ama crack hala çıkmadı.

  43. Hüseyin dedi ki:

    hocam 50-60 lira da verilmez ki ya hiç ümit yok mu şimdi crack ten 9 gün oldu yahu

  44. bekir dedi ki:

    skidrowda çıkmış

  45. semih dedi ki:

    çıkmadı mı bu lanet olası crack :(

  46. Hüseyin dedi ki:

    beyler bnm int sınırsız indrmeye başladım bitince haber verilim

  47. kaan dedi ki:

    ya crack çıkmadımı

  48. fatih dedi ki:

    arkadaslar sirf cracki uploud edermisiniz

  49. corleone dedi ki:

    SONUNDA ÇIKTI AMK CRACK’İ

  50. corleone dedi ki:

    @hüseyin ben denedim çalışıyor oyun

  51. semih dedi ki:

    oh be sonunda çıkmış crack. teşekkürler admin :)

  52. mehmet dedi ki:

    ya bu editör nerde :(

  53. Burak dedi ki:

    beyler crack çıkmış.. gördüm çalışıyormu denedinizmii

  54. murat dedi ki:

    Crack calışıyor teşekkürler admin , bu arada oyunun update paketidemi eklendi? 4 ve 5 partlarmı ?

  55. bekir dedi ki:

    burdaki oyunu cd yemi aktarcaz admin anlamadım bi türlü,boş dvd aldım oda boş değil diyor yardım lütfen

  56. egecem08 dedi ki:

    teşekkurler admin oyunu kurdum çalışıyor emeğine sağlık dostum

  57. mesut dedi ki:

    admin oyunu açarken steam geliyor hep oyuna giremiyorum neden ?

  58. Metin dedi ki:

    bu oyunun full versiyonu çıkmadı mı ?? demo mu bu ?

  59. mesut dedi ki:

    eyvallah admin adamsın !

  60. erkan dedi ki:

    tüm linkleri indirdim. skidrow dosyasıfalan çıktı. şimdi ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. nasıl oynamaya başlayabilirm.

  61. Haydar Bayram dedi ki:

    Admin indirdim kurdum deamon tools’la masaüstüne FM 2012 geldi tıklıyorum açılıyo az ilerliyo ligleri gösteriyo kocaman SEGA yazıyo sonra oyun kapanıyo. Nasıl düzeltirim bunu ?

  62. Haydar Bayram dedi ki:

    Admin kurarken neler yapacağımı yazarmısın bana ?

  63. cnrklyn dedi ki:

    Tr yaması çıktı mı ?

  64. yasin dedi ki:

    oyun demomu yoksa full mu

  65. üye dedi ki:

    admin oyunu yükledim kurdum sonra oyuna girince ilk girişi geçince oyun beni otamatikman atıyo yardım edersen sevinirim ne yapmalıyım ?

  66. ilter cam dedi ki:

    Bu berkelium.dll hatası nasıl düzeltilir ya, oyunoynayamıyoruz sonrun linklerde falan mı acaba

  67. üye dedi ki:

    admin oyunu yükleikten sonra sadece bu crack mi yapılcak

  68. üye dedi ki:

    direk crack dosyası şeklinde atınca berkelium.dll hatası veriyor 2 gündür bu oyunla uğraşıyorum yardım edermisin?

  69. üye dedi ki:

    bu indirdiğim cracği nereye atıcm :S

  70. üye dedi ki:

    oyunu yükledim hiç crack yapmadım linki indirdim ve suan dediğin linki indiriyorum.bunu dedğin yere atıcam crack dosyasını direk o şekilde atınca açılıyormu?

  71. üye dedi ki:

    admin yardımcı olabilirmisn?dedğin yere attm bu sefer farklı bir berkelium.dll hatası verio

  72. Gökhan Köksal dedi ki:

    İndirdim, kurdum ve oynuyorum şuan. Emeğinize sağlık!

  73. abdullah dedi ki:

    kardeş bu crack dosyasını indirdim fakat nereye atıp nasıl yüklememiz gerekiyor bilmiyorum yardımcı olursan sevinirim

  74. ibo dedi ki:

    berkelium hayasıvariyor yardımcı olurmusun admin

  75. Melih dedi ki:

    verdiğiniz rar şifresi dosyayı açmıo yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler

  76. semih dedi ki:

    part1 de sorun veriyor crc hatası yüklerken admin yardım

  77. semih dedi ki:

    peki partların boyutu biliyomusunuz. kaç kb olduqunu..

  78. alper dedi ki:

    ÇOK UZUN ZAMANDA İNİYO OYUN

  79. erkam dedi ki:

    oyunu cd den indirdim ancak açılırken reklamlardan sonra kapanıyor sadece crack dosyasını indirmem yeterlimi açmak için

  80. erkam dedi ki:

    admin crack kurulumunu acil anlatırmısın hiç bir yerde bulamıyorum haftalardır

  81. yasar dedi ki:

    hoca bu crack dosyası için ste premium istiyo bunun free si yok mu güncelleyebilirmisiniz?

  82. HaLuk dedi ki:

    Admin Bugun itibariyLe Bu oyun iLe aLakaLi oLan yorumLari bastan sonra okudum…Bunun gibi nice oyunLarda bu durum gercekLesiyordur..emek veriyorSun ugrasip didinip upLoad Yapiyorsun..Fakat uc bes adam cikipta Sitenin Sahibiymis gibi CumleLer kurarak enteresan tavirLar sergiLiyor.Sen ise SabirLa hepsine Cevap veriyorsun ve haLen bu isi yapmaya devam ediyorSun.. Seni Cani gonuLden KutLuyor sabrinin devamini diLiyorum..Herkese iyi egLenceLer..

  83. mete bükücü dedi ki:

    3 partıda cracakı da indirdim kurulumu anlatacak yardım edecek birisi var mı :) tşkkrler :D

  84. erdoğan dedi ki:

    uygulama düzgün başlayamadı hatası alıyorum oyuna başlarken neyden kaynaklanabilir yardımcı olurmusunuz

  85. ego dedi ki:

    admın ben sımdı ilk kez skymonkdan ındırıyorum da indikten sonra kurulum ve crackten sonra bitiyor mu olay yardımcı olursanız sevinirm

  86. ccc dedi ki:

    saece crack imi inderecez yoksa bütün yeşil şylerimi admin ?

  87. Anonim dedi ki:

    kaç saatte iniyor bu oyun

  88. efe dedi ki:

    abim oyun güzel sonunda carkıda cıkarmışın saol abim ya :D

  89. can aktas dedi ki:

    Kardesım oyunu ındırdım crackıde ındırdım fakat crackı nasıl kuruyoruz nereye atıyoruz bı bılgı verebılırmısın acaba ?

  90. hasan dedi ki:

    admin ben hem oyunu hem crack i indirdim ama ben bunlara giremiyorum hep uygulama bulunamadı diye hata veriyor ne yapmam lazım ?

  91. osman dedi ki:

    Merhaba rar şifresi hatalı? doğrusu ne acaba?

  92. Yiğitcan dedi ki:

    Ya Rapidden atsan şu linki çok iyi olur turbobitte sorun oluyo bende

  93. Servet dedi ki:

    admin oyunu indirdim diske yaz diye birşey geliyor oyunu açamadım lütfen bir yardım et.

  94. Servet dedi ki:

    Admin cracki nasıl yapyrz bir anlatır mısın _?

  95. Aşkın dedi ki:

    arkadaşlar ben machintosh kullanıyorum.iso nun içinde MAC dosyası varmı gören oldu mu ? ona göre indiricem…yardımcı olursanız çok sevinirim…

  96. Juve dedi ki:

    Patch paketi yokmu dostum.12.2.2 varsa koyda sezonun kapanışını yapalım..

  97. Anılcan dedi ki:

    indirdim ancak açılırken reklamlardan sonra kapanıyor neden yardımcı olurmusun admi ????

  98. Anonim dedi ki:

    crack ne demek hangi link daha iyi açıklarmsınız

  99. Anonim dedi ki:

    rar sifresinde hata var.

  100. oqaliptus dedi ki:

    indirdim baya uzun surdu ama bu oyun1 war dosyanın ıcınde sadece ona tıklıorum windows disk yansıması yazıcı die bi pencere gelior ?