Metin 2 Efsun Botu İndir



Evet arkadaşlar özellikle pvp serverlarda çoğu arkadaşımızın aradığı botu sizlere sunuyorum.

Arkadaşlar bot çalışmıyor gibi bir olay yoktur çalıştıramıyorsunuzdur.

Ben kısaca bir anlatım yapıcam ama yapamazsanız google’a efsun botu videolu anlatım yazarak izleyebilirsiniz.

Dosyayı indirdikten sonra eğer windows7 ise yönetici olarak çalıştırın zaten başlangıçta bunun uyarısını yapar ona tamam diyin daha sonra bir programın bilgisayarınızda olması lazım.Eğer o program yok ise o pencereye tıklayın otomatik resmi siteye yönlendirecek ve oradan dosyayı indirin tamamdır botu açtınız “Choose DLL” ye tıklayın zaten bir program çıkıcak onuda seçip “Choose Window” seçeneğine tıklayın.

ASIL ÖNEMLİ NOKTAYA GELDİK:

3 Kere bilgisayarınızda masaüstünde herhangi bir yere 3 kerede oyunda normal yürüyomuş gibi yola tıklayın “Login Successfully” yazarsa tamamdır.

Warten zum Switchen kısmını 500 yapmanızı tavsiye ederim ama 1000 olarak kalsada sorun olmaz.

Gewahlter Server kısmınıda pvpnize göre ayarlıyorsunuz benim denediğim 5 pvpde de “2010#3” yaptığımda çalıştı orayıda siz deneyerek bulun kesin birşey söyleyemem.

Birde arkadaşlar bot alman bir programcı tarafından yapıldığı için efsunlar almanca ama ben sizler için onların türkçelerinide konuya ekliyorum sıkıntı çekmemeniz için(Arkadaşlar kendim çevirmedim bu kısım alıntıdır ama bunuda ekliyim dedim birde bunu aramakla uğraşmazsınız en azından)

Max TP – Max HP
Max MP – Max SP

Schwertverteidigung – Kilic Savunmasi
Zweihandverteigiung – Ciftel Savunmasi
Dolchverteidigung – Bicak Savunmasi
Pfeilwiederstand- Oka karsi Dayaniklilik
Glockenverteidigung – Can Savunmasi
Fächerverteidigung – Yelpaze Savunmasi

Magiewiderstand – Büyüye Karşı Dayanıklılık
Blitzwiderstand – Şimşeğe Karşı Dayanıklılık
Windwiderstand – Rüzgara Karşı Dayanıklılık
Feuerwiderstand – Ateşe Karşı Dayanıklılık
Giftwiderstand – Zehire Karşı Dayanıklılık

Halbmenschen – Yari insanlara karsi güclü
Orks – Orklara karsi güclü
Esoterische – Estoriklere karsi güclü
Teufel – Seytanlara karsi güclü
Untote – Ölümsüzlere karsi güclü
Tiere – Hayvanlara karsi gücLü

Abblocken – Beden Karşısındaki Saldırıların Bloklanması
Reflektieren – Vücut Darbelerini Yansıtma Şansı

Vitatitat – Canlılık
İntelligenz – Zeka
Starke – Güç
Beweglichkeit – Çeviklik

TP-Regeneration – HP Yükselmesi
MP-Regeneration – SP Yükselmesi
TP-Absorb – Hasarı HP’nin Emmesi
MP-Absorb – Hasarı SP’nin Emmesi

Immun gg Ohnmacht – Sersemliğe Karşı Bağışıklık
Immun gg Verlangsamen – Yavaşlamaya Karşı Bağışıklık

Angriffspeed – Saldırı Hızı
Bewegungspeed – Hareket Hızı
Zauberspeed – Büyü Hızı

Kritischer Treffer – Kritik Şansı
Durchbohrender Treffer – Delici Vuruş Şansı

DSS – Ortalama
FKS – Beceri

Gift – Zehirleme Şansı
Ohnmacht – Sersemletme Şansı
Verlangsamen – Yavaşlatma Şansı

EXP-Bonus – EXP-Bonus
Doppel Yang – Yang Düşürme Şansı
Doppel Gegenstande – Nesne Düşürme Şansı

Angriffswert – Saldırı Gücü

Magische Verteidigung – Büyü Savunması

DOWNLOAD LİNKİ

http://turbobit.net/38s81vbati28.html

Metin 2 Efsun Botu İndir gezginler, Metin 2 Efsun Botu İndir torrent, Metin 2 Efsun Botu İndir full, Metin 2 Efsun Botu İndir 2012 Tek Link İndir, Metin 2 Efsun Botu İndir Rapidshare, Metin 2 Efsun Botu İndir bedava, Metin 2 Efsun Botu İndir no dvd crack
Yorum Yaz

  1. koray4585 dedi ki:

    evsum hilesi para
    ilesi

  2. onur dedi ki:

    Tesekkürler isime yarar

  3. Mert dedi ki:

    Eyw… Kardeş İnşallah Olur.

  4. Gencay dedi ki:

    admin ben indiremedim bunu yardımcı olun lütfen !!!!!! :((

  5. Hallaaaaa halaaaa dedi ki:

    yha bn 3 kere yürümeyi anlamdım
    admin yaz
    çabuk

  6. Anonim dedi ki:

    indiremedim yardım

  7. Anonim dedi ki:

    herşeyi yaptım ama Choose window seçeneğini gösterecek olan dosya yok ?

  8. LanGmm:D dedi ki:

    Denicem

  9. serhat dedi ki:

    arkadaşlar paralımı ne olur yardım edin

  10. Admin dedi ki:

    BeyLer paralı değildir

  11. isim boş ver dedi ki:

    pvp çalişoyomu

  12. KınQ dedi ki:

    pvp de calısıyo

  13. eren dedi ki:

    la bu güzel hileymiş

  14. ugur dedi ki:

    yapan warmı beyler

  15. ekrem dedi ki:

    ya kardesım hotfıle den lınk atsan olmazmı 2 saat bekletiyor yaw

  16. ekrem dedi ki:

    nese kardes yaw 10 dk sonra bısı olmasa kapatcam banane yaw poffff

  17. mustafa dedi ki:

    türkde calısa haika olur

  18. Metin2 dedi ki:

    ADMİN İNDİRME SAYFASINDAN İNMİYOR HOTFİLEDEN YAYINLARMISIN

  19. mert dedi ki:

    ya ben turbobit indirmei sevmedim onu hotfile yapın nlur indirmem lazım bu hileyi

  20. isim yoq dedi ki:

    KARDEŞ ALLAH RAZI OLSUN SÜPER YHA SERVERİN BİRİNCİSİ OLDUM

  21. TicoDj dedi ki:

    turbo bit nasıl kullanıcaz pes 2012ini ordaki linke tıkladım turbobitin sitesi çıktı orda nereye tıklıycazda oyun incek ? yardım ederseniz sevinirim

  22. Anonim dedi ki:

    bombom 3.0 şifremi sölürum adım sallygardn şifrem 665476432

  23. zeyno:D dedi ki:

    bombom 3.0 şifremi sölüom adım salygardn şifrem 4758434dezo 16 lwlim saygılarınızla

  24. nickegerekyok dedi ki:

    DİKKAT! IP seriden bağlantı sınırına ulaşıldığında TurboBit.net in en kötü yanıdır.

  25. Osman dedi ki:

    Beyler Bot Çalısıyormu Türtkte

  26. mert dedi ki:

    dostum tr de efsun kahıdımı varda efsun bot calıssın ?

  27. ADMİN dedi ki:

    arkadşalar ban sormayın orda yazıylor kes i lans neinizi

  28. Mertcan dedi ki:

    hile super admin ellerine saglik .)

  29. crazy dedi ki:

    admin bişey olur pc çöker diye korkuyom hiç bi sıkıntı olmuyo dimi kesin mi? he bide şu yeşil yazıyla hemen indir yazan yerdenmi indirecez

  30. mert dedi ki:

    çok saol çalıştı adamlara tek atıyorum artık saol +rep

  31. ™fevzi™ dedi ki:

    kardeş kolye bilezik zırh silah hepsi 5-5 süper carım oldu saol